پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428fdw

پرینتر چهار کاره لیزری HP M428fdw ، در واقع یکدستگاه کپی سایز A4 بسیار مناسب با قابلیت پرینت و اسکن و فکس است ، که در کنار اتصال به شبکه وای فای ، قابلیت چاپ و اسکن و کپی دورو را دارد. امکانات دیگر مانند چاپ فایلهای فلش مموری از طریق USB پورت تعبیه شده در جلوی دستگاه ، کپی از دو طرف کارت شناسایی در یک روی صفحه در کنار چاپ کم مصرف و اقتصادی ، این دستگاه را درجایگاهی منحصر بفرد و بی رقیب در بین مصرف کنندگان قرار میدهد. این محصول از سرعت و کشش کاری بالایی برخوردار است. پرینتر لیزری اچ پی M428fdw برای مصارف سازمانی و اداری که نیاز به فکس داشته باشند بسیار مناسبت است.

محصولات برند اچ پی - HP

محصولات برند اچ پی ساختمان مرکزی این شرکت در دره سیلیکون در ایالت کالیفرنیا در آمریکا قرار دارد و در واقع اچ پی قدیمی ترین شرکت این دره محسوب می شود. این شرکت همچنین یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری اطلاعات است و تقریباً در تمامی کشورهای جهان فعالیت می‌کند. مالکان این شرکت (هیولت و پاکارد) تصمیم گرفتند نامی برای کمپانی خود انتخاب کنند. آنها تصمیم گرفتند نام‌های خود را روی کمپانی قرار دهند. به این ترتیب آنها قرعه انداختند که نام هر کدام اول افتاد شروع نام شرکت با حرف اول صاحب نام خواهد بود که بالاخره نام هیولت اول افتاد و بدین ترتیب نام شرکت hp شد. محصولات اصلی شرکت اچ‌پی شامل: سرورهای قدرتمند، سوئیچ، دستگاههای ذخیره سازی، لپ تاپ، دوربین دیجیتال، رایانه، تلویزیون، چاپگر، تلفن‌های همراه، نرم‌افزارهای مدیریت شبکه و… است.

نمایش همه محصولات این برند
دسته بندی :
برچسب ها :

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428fdw✅ موجودی و قیمت "پرینتر" به روز میباشد, با خیال راحت خرید کنید!


۵۴,۵۴۵,۰۰۰ تومان

مشخصات محصول

برند

اچ‌پی

گارانتی محصول

✅ اصلی ۲4 ماهه

( آخرین بروزرسانی : 3 مهر 1403 )

نقد و بررسی : پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428fdw

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428fdw

 

در خرید یک پرینتر باید به نکاتی از جمله سرعت، کیفیت، دقت آن توجه کنید.از عوامل مهم در خرید پرینتر سرعت می باشد که باید بدانیم در چه زمانی چه تعداد کاغذ می تواند چاپ کند.زمانی که تعداد کاغذهای چاپ شده بالا باشد سرعت برای شما معنی پیدا می کند.لازم است بدانید تمام اطلاعاتی که از پرینتر بر روی آن چاپ شده است تاحدودی صحت داشته و در عمل و تست ممکن است همانگونه نباشد پس بهتر است فقط به نوشته های روی پرینتر توجه نکرده و با افرادی که قبلا از این دستگاه استفاده کرده باشند نیز مشورتی داشته باشید.همچنین باید به کیفیت چاپ نیز توجه کنید که حالا بستگی به کارایی و نوع مصرف از پرینترها دارد.معمولا برای کسانی که تصاویر حرفه ای می خواهند به شما عزیزان پرینترهای لیزری رنگی پیشنهاد می کنیم.هرچه رزولوشن یا دقت چاپ پرینتر بالاتر باشد جزئیات بیشتری به شما با وضوح بالاتری نشان خواهد داد.و در اخر باید بر اساس هزینه و بودجه ای که دارید پرینتر خود را تهیه کنید.

 

شرکت هیولت پاکارد (Hewlett-Packard) که به HP شهرت دارد در سال 1939 توسط  بیل هیولت و دیوی پاکارد در شهر پالوآلتو کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد. شرکت  اچ پی یک شرکت آمریکایی چند ملیتی در حوزه فناوری اطلاعات است. اچ پی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در حوزه فناوری و کامپیوتر است که در صنعت  تولید همیشه پیشگام بوده و دستاوردهای نوینی را برای دنیای تکنولوژی به  ارمغان آورده است. محصولات اصلی شرکت اچ‌پی شامل: سرورهای قدرتمند، سوئیچ، دستگاههای ذخیره  سازی، لپ تاپ، دوربین دیجیتال، رایانه، تلویزیون، چاپگر، تلفن‌های همراه،  نرم‌افزارهای مدیریت شبکه و… است.

 

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428fdw، در واقع یکدستگاه کپی سایز A4 بسیار مناسب با قابلیت پرینت و اسکن و فکس است ، که در کنار اتصال به شبکه وای فای ، قابلیت چاپ و اسکن و کپی دورو را دارد. امکانات دیگر مانند چاپ فایلهای فلش مموری از طریق USB پورت تعبیه شده در جلوی دستگاه ، کپی از دو طرف کارت شناسایی در یک روی صفحه در کنار چاپ کم مصرف و اقتصادی ، این دستگاه را درجایگاهی منحصر بفرد و بی رقیب در بین مصرف کنندگان قرار میدهد. این محصول از سرعت و کشش کاری بالایی برخوردار است.

 

این پرینتر برای مصارف سازمانی و اداری که نیاز به فکس داشته باشند بسیار مناسبت است. هم چنین این دستگاه پرینتر لیزری از صفحه نمایش LCD لمسی رنگی برخوردار می باشد. پرینتر لیزری HP M428fdw ، می تواند به عنوان یک پرینتر لیزری مشکی اداری روی میز کار قرار گیرد. این پرینتر مجهز به پورت شبکه و وای فای می باشد و با سرعت 38 برگ در دقیقه با رزولوشن 1200×1200 dpi پرینت می گیرد. این پرینتر چهارکاره دارای دو ورودی کاغذ که اولی چند منظوره و با ظرفیت 100 برگ و دومی کاست کاغذ 250 برگی است که برای پرینتری با این مشخصات بسیار مناسب است.

مشخصات فنی : ✅ موجودی و قیمت "پرینتر" به روز میباشد, با خیال راحت خرید کنید!

برند

اچ‌پی

گارانتی محصول

✅ اصلی ۲4 ماهه

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.